Várjuk jelentkezed partnerünk
tréning csapatába támogató munkatársként
amennyiben szeretnél egy kreatív munkakörnyezetben dolgozni, ugyanakkor rugalmas munkavégzési feltételek mellett. Kismamák jelentkezését kifejezetten várják!
Főbb feladatok, munkák:
- Learning & Development csapat napi feladatainak támogatása,
- tréninganyagok és jelenléti ívek, értékelő kérdőívek összeállítása,
- tréning adatbázis történő adatrögzítés,
- meghívók kezelése és részvétel ellenőrzése,
- tréning regisztrációk kezelése,
- riportok készítése,
- adminisztratív feladatok ellátása.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- OKJ /Főiskolai / Egyetemi végzettség
- középszintű angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt),
- magabiztos Excel ismeretek,
- felhasználói szintű Microsoft Office ismeretek (Outlook, Word, PowerPoint),
- precizitás és megbízhatóság,
- nyitottság és szeretss csapatban dolgozni.
Állás, munka területe(i):
- adminisztráció, asszisztens, HR
Szükséges nyelvtudás:
- Angol